HJälp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hejj bloggen !♥♥ idag på morgonen kom jag till skolan typ kl 08:05, då mötte jag Siri (en tjej i min klass), då sa  Siri att vi hade  sov morgon idag till halv nio! kul lixom!!!!!!!!!!!Men sën hade vi  musiklen, vi fick våra roller idag. Och vi  kmr ju göra Tarzan!´! gissa verm jag spelar!? joo jaa är lill Tarzan,asså tarzan som barn, jag ska typ springa runt och busa och jag sjunger SOLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! + att det fanns  bara den rollen kvar! en det mkr väll kul tror jag !ajaja måste gå nu


                                                 puss&kram// ellen♥
                                                       love you all


Kommentarer
Postat av: moa<33

haha:D men han är ju söt ;P

2010-01-17 @ 18:27:20
URL: http://blondmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (inga anonyma tack :P):
Ditt namn börjar med M?

Mejl?: (det e bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0