Grönan+boring

idag har jag varit hemma hela dagen!:(
jag har typ sett på OTH hela dagen
och det äger ju som alla redan vet
det är sjukt orättvist,
för Tora och Marci är  på grönan
dom sitter säkert i insane och skriker!
herregud vad jag "saknar" grönan,spec insane,jetline och kvasten och
självklart frittfall!<33333333333333
men i sommar  ska jag bo på gröanan
först ska jag dit med skolpoliserna,i juni,sen med Moa,Arvid och Johanna
och en gång med tora och marci!<3
och en gång med Emma, fast då går man in grattis.samma på sp dagen

!<3 puss från'


Kommentarer
Postat av: Tora <3

Nää! Insane var ur-funktion :( :( ! Men jag ska dit nästa helg igen och då får vi hoppas att den funkar

2010-04-25 @ 20:50:15
URL: http://torany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (inga anonyma tack :P):
Ditt namn börjar med M?

Mejl?: (det e bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0