Svar på frågestund<3

poststat av: Tora <3

1. Gillar du mig?
2. Hur är det mellan dig & S :( ?
3. Favorit film?
4. Favorit tbana-station?
5. Favorit bloggare?
 http://torany.blogg.se/

svar:
1 ja det är klart att jag gör!<3
du e allt för mig, Älskar dig<3

2:det är lite spänt kan man nog säga!

3: en prinnsseas dagbok 1+2!<3 :)

4:slussen ,som jag är på varje dag!

5: kenza<3 härlig tjej det där asso

puss puss'

melinda:

strulat? isf, vem och när?
oskuld?
bästa vännerna?
vad har du för stil på kläder?
är du en av dem poppulära/snyggaste i skolan? (svara seriöst)
hur sminkar du dig?
tycker du/vill du vara fjortis?
varför har du idomin på headern? så jävla 2007! ;ö
hur många killar har du haft?
vad gör du oftast på helgerna?
har du druckit alkohol?
har du varit full?

hejdo.
Svar:
1: ja de har jag,
2:yes  ofc?
3: Lova, live ,blenda, sophia,pierre,sirak,moa,emma,tora,listan e lång!XD
3: avslappnad typ vet inte rikigt
4:det vet jag inte men typ
5: foudation, mascara ,rouge,läppglans,täckstift typ
6:nej vrf skulle jag??
7:det har jag inte !! hahahXD
8:10 tror ja
9:e med kompisar,chillar,shopppar!XD
10:yes i
11: Nej tror inte det!:)
Kram kram

Postat av: blåis

elxar do mäg
jilar do blo
vefö böja do bloga
e do fin
tuke do at do ä fjåtis
  
 svar:
sry men vet inte vem du e?!
2:yes i do
3: för kompisar gjorde det och jag ville typ pröva


Tack så jätte mkt för frågorna <3
pusspå er


Kommentarer
Postat av: Hanna

haft en bra dag?=)

2010-08-31 @ 20:00:25
URL: http://hannazlife.blogg.se/
Postat av: ellen söt böna

Sofie OM jag har sagt det där så va det typ 10 år sen!

jag ahede faktiskt en kille i sommras tex!

och jag ahr visst druckit

sofie håll bara käften och tro inte att du vet allt för det gör du fan inte!!!!

och bra att du ahr insett att du faktiskt e en biath

2010-08-31 @ 20:11:38
URL: http://elleei.blogg

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (inga anonyma tack :P):
Ditt namn börjar med M?

Mejl?: (det e bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0