Begravning:( :(

alltihej allihopa
idag har jag varit
på min "farbrors" begravning¨
och det va verkligen
hemskt jobbigt trodde inte det skulle vara så jobbigt.
När vi kom in i kyrkan så stod hans kista där med ett kort med
honom på..
sen pratade prästen och man fick gå och lägga blommor på hans
kista och det va skit jobbigt, det va då jag fattade att ahn var
borta för alltid, för evigt!
det va verkligen det jobbigaste jag varit med om att säga ¨Hej då
Dom spelade en låt på begravnigen alltid
kmr vara Torgnys låt<33


torgny jag älskade dig från första astund och jag kmralltid att göra<3
du är våran klippa<333
världens bästa
torgny har lämnat oss med mnga fina minnen
och ett stort tom rum<33
i mitt hjärta liver du alltisd vidare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (inga anonyma tack :P):
Ditt namn börjar med M?

Mejl?: (det e bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0