saknar så det gör ont!!!!!:( :(

HEJ ALLA SÖTA<3
JAG såg att min kära vänn
Ellen
hade lagt upp en låt som väckte vackra
minnen från den bästa tiden i mitt liv
när jag fick lära känna 48 underbara och
fantastiska människor som jag aldrig glömmer<33
Jag snackar om min Kollo tid på Djuprämmen 2010 period 3
jag åkte hemifrån med rädlsa och var extremt nervös
och orolig för hur alla skulle vara ..
Men va fan vrf va jag ens rädd??
Glömmer ALDRIG när Ellen,Ofelia och Siri
kom in till vårat rum på kvällen när man skulle sova och
vara på sitt rum..!
 och när Harry kom och kolla till oss
 så gömde dom sig under sängen typ. Och alla
gånger jag drabbades av hemlängtan
så Gick jag in till elln och ofelia och dom tröstade mig!
Och när sofi och olivia bråkade och jag satt i trappan och stor bölade
och Julia ( den underbara) kom med en kofta och papper och satt coh pratde med mig och
tröstade mig fast hon hade legat och sovit!!!!!!
Hur underbar är amn inte då??
och när jag var rädd för nåt kom alla och verkligen brydde sig på rikigt
det va inte falskt en sekund!
Asso fyfan vad jag saknar er alla <3
Älskar er ni va fan min familj under 2 fantastiska vekor!
Den bästa tiden i mitt liv
JAG SKA TILLBAKA TILL DJUPPRÄMMEN KOLLO GÅRD<333333
SAKNAR SÅ FÖRBANNAT MYCET
ÅTERIGEN ÄLSAK ER ALLA SOM VA MEN PÅ DJUPPREÄMMEN 2010 PERIOD 3

vårat underbara hus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (inga anonyma tack :P):
Ditt namn börjar med M?

Mejl?: (det e bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0