skolan!

Nu har jag eng  och sitter i varan vackra(hehe host) datasal
Vi skriver om typ London.
Som jag har bestämt att jag ska åka till
när jag blir typ 18 med KOMPISAR!( hehe rolig fakta i know)
Nej men faktiskt!
och igår hade vi uppvisning på min cheer
det var kul mn när vi skulle göra en push(som vi säger även kallad craddel)
så skulle Mika typ flyga och då landade hon på min typ axel
med sitt hubud så då fick man lite små ont där..
och senskulle man ju gå ner i brygga på en fjärdels sekund och stå dätr i 83428år lixom!
Så nu har jag skit ont i ryggen..!:(
aja det är det hårda livet med att vara cheerleader<3
pusspuss
DET här är vackra jagHETAST I STAN ELR WHAT?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (inga anonyma tack :P):
Ditt namn börjar med M?

Mejl?: (det e bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0