Slaggat..

hej allihopa inatt sov jag hos Sophia
med blenda oxå!<3
det va skit mysigt och kul
vi gick och la oss typ 1
och sommnade typ 2 fast blenda hade glömt att
stänga av ljudet på sin mobil som låg precis
vid mit öra och så fick hon ett sms och självklart
hade vi typ precis sommnat och då vaknade alla igen!
ahhh blenda...
Aa men iaf nu så har jag nyss plattat håret och nu står Blenda framför spegeln och plattar.
Nu ska ag klä på mig känner jag för ag ahr ett skit stort linne och typ flashar allt
...heheh busigt

puss& Kram eran egen
Ellen

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte ha mera bilder :)<33

2010-12-05 @ 15:02:27
Postat av: olivia

skulle vara kul med lite bilder :)

2010-12-06 @ 18:22:13
URL: http://oliwjah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (inga anonyma tack :P):
Ditt namn börjar med M?

Mejl?: (det e bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0