<333333333333

hej alla gulliga människor<3
idag har jag varit i skolan,
på morgonen hade jag musikal
och då prövade vi att dansa till sångerna och då märkte jag/vi
 att vi knappats kunde danserna! menmen det är bara att öva!
Och vi sjöng en låt som jag,Olivia.k,Jossan,linnea sjunger den heter:
vem  är bättre än jag? och den är verkligen bra tkr jag,
och när vi sjöng så gick det faktiskt väldigt bra
(Olivia.k sjunger skit bra<333)
Jag har ett solo parti som går såhär:
Jag lär mig och jag lyssnar, jag vet finns nåt här inutti
men på min väg jag hjälp behöver.!
aja ni får hör när vi sjunger live ist
 i typ mars!<3

måste bara säga:
###### Är fan den falskaste människan som finns!!!!!!!!!!!!!
Bara:O,M,J,O,D,E
vet vem jag menar och så ska det vara oxå!
men nu ska jag gå
pusspuss


Kommentarer
Postat av: moa! <3

fyller åt i mars ;)

2010-02-16 @ 17:30:26
URL: http://blondmoa.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet den 9!<3 då ska du få 100000000000000 pussar av mig

2010-02-17 @ 21:05:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (inga anonyma tack :P):
Ditt namn börjar med M?

Mejl?: (det e bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0