Detta visste ni inte om mig

1. Jag har klaustrofobi
2. Jag blir lätt kär
3. jag kan va kär i 6 personer samtidigt (det är jobbigt)
4. jag ska söka till idol när jag blir 16/17 år
5. Jag har känt sofie i 12 år och tora och marcela i 10 och vi gick på samma dagis
6.jag har fått ett "brev" av erik grönwall <3
7. Jag är inte helsvensk (jag är tredjedel hollänsk och fjärdedels österrikisk)
8. Jag föddes blond
9. Jag HATAR folk som ljuger
10. Jag är väldigt vig
11. Min högsta dröm är att bli cheerleading proffs
12. Jag är välsigt rädd för fyrverkerier (när jag var liten sprang jag in till soffan och nästan grät)
13.jag har en fobi att bli tjock

Kommentarer
Postat av: Sofie

HÅLLA!?!?!? :(<<3

Du har känt mig i typ 12 år ju!

2010-02-24 @ 15:03:35
URL: http://saon.blogg.se/
Postat av: ellen

ja jag sktev ju det

2010-02-27 @ 13:53:01
URL: http://elleei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (inga anonyma tack :P):
Ditt namn börjar med M?

Mejl?: (det e bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0