Fina dikter<3


* Jag älskar dig mer än livet,att älska dig tar jag för givet. Jag saknar dig varje minut,jag kommer att älska dig tills mitt liv tar slut. Att sakna dig är otroligt svårt,men att olyckligt älska dig är otroligt hårt. Att höra din röst ger min smärta,men att veta att du älskar en annan krossar mitt hjärta



* You are my friend and i hope you know that´s true, no matter what happends, i will always stand by you. I´ll be there when ever you nees to lend you a hand or to do a good deed. So just call on my when you nees me, my friend , I will always be there for you until the end.


* Du får krama mig du får pussa mig du får kyssa mig du får hata mig du får skjuta mig men vad du än gör så skjut mig inte i hjärtat för där finns du!

* I've most have been born under a lucky star too have a friend nice as you are i'll follow you til the rainbow ends if you promise to forever be my friend
listen to my heart and you will hear your name in there<3

alla mina underbara vänner ta  åt er för fan!<333
ni vet vilka ni är och ajg kan inte beskriva hur mkt ni betyder för mig
asså heregud ni är verkligen ljuspunkten i mitt liv utan er inget jag
ÄLSKAR ER  TILL DÖDEN SKLILJER OSS ÅT !<333
NI BETYDER ALLT ALLT FÖR MIG<333333333
Marcela,Tora,Moa
ni är mitt ALLT om ni dör då dör jag
för ni är fan mina bästa vänenr i livet utan er mår  jag skit<3
nu tar orden slut
så allt jag ahr kvar att säga är
JAG ÄLSKAR ER SÅ FÖRBBANNAT MYCKET<333


Kommentarer
Postat av: Ellen<3

vadå jag talar bara snning älsklling<3

2010-06-08 @ 18:44:30
URL: http://elleei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (inga anonyma tack :P):
Ditt namn börjar med M?

Mejl?: (det e bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0