SSS IN MY HERT<33333 SOFIA SKOLAN E VÄRLDENS BÄSTA SKOLAälskar dig live

TJOO ALLA SÖTA KIDS♥
Idag har jag varit på skansen med klassen och gissa
vilket djur man klappade där da??

omg vad ja ebra!<333333333333333333333333333333333333
¨
efter åkte jag till SSS och gick på infomöte, typ och fick träffa min klass.
jag går i 7c och jag e jättttttttttttttte nöjd med min klass alla verkar (är) snälla!<3 och
det finns en jätte gullig kille som heter mosatafa (mobba inte hans namn)
jaf fick träffa mina lärare(handledare) oxå
dom e jätte snälla en tjej och en kille !<3
men iaf jag älskar den här skolan den ÄGER och e fett stor!<33333
men den e bara så bäst,och Live är ävrldens snällaste lilla 7:a vi går i samma klass
och vi har träffats 1 gån goc he redan kompisar<3
vi kmr typ bli bästisar elr jag känenr på mig det!<333333
tack för att du finns i 7c♥
du ebara så bäst!<33
pusspuss på dig Live


kramkram
från


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (inga anonyma tack :P):
Ditt namn börjar med M?

Mejl?: (det e bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0