EMMA<3

♥HEJ♥
Idag va jag och badade med emma i högdalen!
det va kul men när vi skulle hjoppa så var det en tjej som tydligen hette sofia
som stod uppe i hopptornet och typ inte vågade hoppa så hon stod där i 1000
år sen gick hon ner!!!!!!!! men heeerrgud vad störande hon va!
men vi hoppade iaf 4 gånger(bäst vi är)
sen bastade vi i  typ ett år(skönt)
när vi skule duscha av oss så tapade ajg min vatten flaska på tån(snyft sbyft)
det gjorde faktiskt jätte ont men emma brydee sig  inte(snyft igen)
sen åkte vi hem och nu sitter jag här coh ahr hittat ett par byxor som emma hade fast dom va mina
för emma typ sosterar sin garerob,som är lite stökig
och överfull,och nu hittade emma ett par gamla skor som inte alls e sltina8#HOST#

Imorgon den 3mars
ska jag gå på bio med sötisarna elr bara en sötis?
vi ska se valentine!<3 det kmr nog bli kul och mysigt om der brukar vara när jag är med Tora&marci
elr om vi inte ser valentine vill jag se Farsan!<3
i love romantik &komedei


nu ska jag gå och flumma med emma!<3
pusspå er mina små älsklingar


Kommentarer
Postat av: Kia

Hej, jag har blivit en av de tio finalisterna som tävlar om att bli dagens blogg hos emmelist blogg, och jag skulle uppskatta ifall ni röstade på mej! SNÄLLA.

Rösta här, http://emmelist.blogg.se/2010/march/finalisterna-i-dagens-blogg.html#comment JAG ÄR NUMMER 5. ;) tack i förskott! ha de bra!

2010-03-05 @ 17:13:30
URL: http://kiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (inga anonyma tack :P):
Ditt namn börjar med M?

Mejl?: (det e bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0