OM MIG<3


OM JUST DIG:
Namn: Ellen
Född: 31 juli
Bor: Stockholm
Smeknamn: Elleei, 
Familj:mamma karin,pappa micke,bror jonas
Skola: ******

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD:

Saknat något: Japp!
Ångrat något; kanske
Ljugit: nepp
Kännt dig sämst?
Gråtit:  ja
Skrattat: haha, jaa!
Varit sjuk: Nej tur det
Kysst någon: nejj
Kramat någon: yes ofc

KÄNSLOR:

Gråter du ofta:ja,jag har lätt för det 
Skrattar du ofta: haha aa
Hur känner du dig just nu? glad ! 
Hur har du mått på senaste tiden? oftasat glad
Har du funderar på självmord: NEJ! Är du galen?!
Blir du lätt kär: jaaaaaaaaaaaaaa!!!!!<3
Sårad av kärleken: ja många gånger
Vilken sorts killar gillar du: snälla, söta ,långa,,blå ögon och roliga
Ska en kille vara söt eller het: söt på insidan men het på utsidan(haha)
Ska en kille vara lång eller kort? lång (helst i samma längd som jag)
Ska en kille vara blond eller brunett? Båda går bra, men jag blir lättare kär i mörkhåriga

UTSEENDET PÅ DIG:
Brunett eller blondin? naturligt blond (INTE barbie blond)
Ögonfärg
: Blåa
Långt eller kort hår: ganska kort tror ajg
Snygg eller ful: extremt jaa, fast  inte mina ben
Brukar folk säga att du är snygg, söt, vacker? jaa,
Har någon sagt att du borde bli modell?jaa ganska många
Långa naglar? ja  ganska,Men inte typ 3 mm heller
Sminkar du dig? jaa typ 24/7
FRAMTID:
Vill du ha barn:
Ja sklrt! Helst en flicka och en pojke xD
Kommer dina betyg vara tillräckligt bra för gymnasium: Håller tummarna
Finns det någonting du vill göra innan du dör: Väldigt mkt(hoppa fallskärm)
Är det någonting du vill undvika: Ofc

KÄRLEK:
Tar du kärleken på allvar:
ja..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:jaa,
Tror du någon kan leva med samma person resten av livet: Rätt omöjligt men inte helt
Har du vart tsm med ngn som du trott att du ska gifta dig och ha barn med: nej :o

VERKLIGEN:

Är du singel:
Japp
Vill du vara tillsammans med någon: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

RÄDSLA:
Känner du att någon går för långt ibland:
ibland
Har du känt att någon förföljer dig: ja..det är fett creepy!
Har du blivit överfallen någongång: Nej
Går du runt och undrar över att hemska saker ska hända: Ibland för hemska, då kan jag börja gråta
Tror du att det finns svar på saker där ute som du inte kommer gilla: ja det kan finnas
Är du rädd att folk ska uppfatta dig fel:
ganska

LYCKA:
En enda fråga, Är du lycklig :
är skit lycklig, för att vissa underbara människpr finns i mitt liv




jaaaaa det är jag det!<3






)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (inga anonyma tack :P):
Ditt namn börjar med M?

Mejl?: (det e bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0