GRÖNAN Med Tora och Marci!<3

ja igår va jag på grönan med Tora och Marci<333
så jävla kul asså
och jag gick in helt grattis och fick ett 
gult åkband<3333
och jag har åkt 
KATTAPULTEN!!!!!!!!!!!
jag typ skrek sönder  (enligt tora fick man ont i öronen)
 men asså den va faktiskt ganska läskig men
härlig!<3
och vi träffade en gammal "vän" vid namn Harald
som Marcela va kär i förut
men iaf så frågade ahn om han ville åka nåt med oss
och jaa det ville han,vi åkte jetlinje<33333333
Men så började vi typ stalka hnm och hans kompis(namn??)
Mne då blev han typ sur på oss och
sprang iväg hela tiden 
,så då sprang vi efter!
och då blev han jätte sur på oss!:(
och då blev jag och marcea jääte ledsna, och deppiga!<3
och jag vann ett jätte gulligt gosedjur som jag döppte till Harald!<3
asså vi fick jätte dåligt samvete mn iaf !<33
 han eiaf skit söt!<3
åhhå jag skulle bara villja kráma honom nu


Kommentarer
Postat av: Tora ♥

Va?! Är du typ kär i Harald? Han sa att han inte ens kände dig :O ?

2010-05-25 @ 14:47:18
URL: http://torany.blogg.se/
Postat av: ellen söt böna

nej jag e inte kär i Harald men han e söt som tusan<33333333

2010-05-26 @ 20:05:18
URL: http://elleei.blogg

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (inga anonyma tack :P):
Ditt namn börjar med M?

Mejl?: (det e bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0