GRÖNAN Med Tora:):):):)

ja,idag har jagvarit på grönan.och vi åktemest: jeet line
,5 gånger och kvasten¨2 gånger ,blå tåget 2gånger och vi skrek iINTE
i blåtåget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
och vi åkte fritt fall(för andra gången)
det va fettt läskig(roligt) men när jag satt därr i "stolen"
så fick jag typ panik och började gråta.
alla ba kom igen du klarar det!<3
jag ba:mm ja vet,
och det var några(snälla) fjortizar som ba:
Kom igen du klarar det,det kommer gå jätte bra gumman!
och när vi kom ner så sa typ alla
bra kämpat
du va jätte duktig ! Då blev jag genast lite gladare!!<333
så inte ni hade varit där hade jag inte åkt

pusspå er mina gullungar


Kommentarer
Postat av: Anonym

såg dig :p

2010-05-01 @ 22:03:52
URL: http://speeechless.blogg.se/
Postat av: Tora ♥

HAHAHAHAHHAH :D :D :D !

2010-05-02 @ 10:17:23
URL: http://torany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (inga anonyma tack :P):
Ditt namn börjar med M?

Mejl?: (det e bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0