Bara så att ni vet lixom!- paus

Hej
jag tänkte bara säga att
jag inte alls är på bra humör
för att blogga!
För i tisdags dog en familje
medlem (inte mor elr far elr nåt sånt)
men min farbror dog i tisdags<3:(
Så jag gråter typ varje kväll och morgon!:(
När nåt sånt här händer tar det så jävla hårt på en
att man inte orkar med livet känns det som.
Så drf kmr ajg inte blogga på ett tag , för då kmr
det bara vara sorgsna inlägg.
Det här är det värsta soma har hänt mig
<333333333333333333333333333333
Jag kmr tillbaka när jag är glad och känner mer livs lust
<3
puss puss

P.S hoppas  ni förstår mig....


Kommentarer
Postat av: Rebecka! <3

hejsan. hur är det me dej? :(

såg på nåns blogg att du hade blivit länkad,

men det ksk känns lite knäppt med nån keff främling person som kommenterar detta men:

*jag vill att du ska veta att jag finns att prata med.. <3*

kram! fin blogg <3

2010-11-20 @ 11:15:40
URL: http://rebeckabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (inga anonyma tack :P):
Ditt namn börjar med M?

Mejl?: (det e bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0