Sophia<3

Sophia
Lilla söta och snälla Sophia! Alltid lika snäll och omtänksam ! jag har bara känt dig i 3 månader. Men dom 3 månaderna har varit sjukt bra ,dom nbästa i mitt liv<3
jag älskar dig helt sjukt mkt <3
Jag är jätte glad att jag träffade och fick lära känna dig och jag hoppas verkligen att det kmr vara Ellen &Sophia=sant
för alltid<3
. Jag har hittat den Sophia som är snäll och gullig och bryr sig om alla, men som ändå är cool och gör som du själv känner :) 
Jag kmr
ALDRIG ångra ett enda ögonblick
som jag har spenderat med dig<3
Älskar dig från hjärtats djup<3

Älskar dig sis <3

Pussuss
ELLEEEN<3


Kommentarer
Postat av: sophia

vad gullig du är gumman<3 älskar dig med, forever <3

2010-11-05 @ 23:39:18
URL: http://mittlivsomsophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (inga anonyma tack :P):
Ditt namn börjar med M?

Mejl?: (det e bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0