Svar på frågestund<3

 Är du nöjd med din klass?
Vem/vilka är dina bästa kompisar?
Är du nöjd med ditt utséende?
Sminkar du dig i skolan ?
KRAM från olivia.k
Svar:
1.
jag är jätte nöjd faktiskt:) (alla ?) är jäte snälla
2. oj det är så himla mänga alla i min klass och mass andra orkar inte sktiva all
3.jaa helt ok bra, men jag j försöker se det bra på mig ist för det dåliga<3:)
4:ja de gör jag:) annars ser man ut som en döding
puss 

är du nöjd med din klass?
vad är du mest nöjd med dig själv som du tycker?
vem/vilka är dina bästa kompisar?
vad har du för intressen?

Svaren:
1. jag är skit nöjd förutom joel.. 7c in my heart
2.typ mina ögon kanse..mina armar dom e straka
3.alla i klassen (nästan iaf) du gumms
4. Dansa cheerleading, kompisar, sova<3:)
puss opå dig

Bästa kompis?
Favorit artist?
Är du ihop med nån just nu?
Vad är det bästa med ditt utseende tycker du?
Hur ska en killa vara
L: http://quinnah.blogg.se/

SVAR:
1. sry men jag har svarat på den frågan förut!
2.Justin bieber och massa andra
3. nej jag är sökande
4, typ min ögon& mina armar
5. snäll pålitlig snygg omtänksam och gulligg
puss&kram på dig step

hur känner du hugo rosas ? ;O
vem var du senast ihop med, hela namnet ? :)
när ska du svara på denhär frågestunden ? ;O
haha, kom inte på nåt x) <3

SVAR:
1. asso jag känner hnm inte men ajg ahr bara messat
2.typ i våras/sommaren . Ingen aning om hans hela namn;?
3 tänkte göra precis just nu och det gör ajg ju oxå<3
puss på di elvira



Hoppas ni är nöjda med svarn


Kommentarer
Postat av: Tora <3

Men " Fkn Bogdan " då? xD

2010-11-26 @ 18:50:05
URL: http://torany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (inga anonyma tack :P):
Ditt namn börjar med M?

Mejl?: (det e bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0