1951-2010 RIP<3:(


  Torgny kolijn<3
Jag kan inte beskriva
hur mkt jag saknar dig
att få höra dig skratta
att höra dina ständiga skämt
och dina Mysiga varma björn kramar<3
Den 16 november 2010 gav du upp
och gav dig upp till himlen
för att få slut på ditt lidande<3
Du hade hud cancer
som spred sig till hjärnan
du fick en tumör
som gjorde dig svagare och svargare.
När jag fick höra att du hade fåt cancer
från första början
trodde jag inte på det..
Men sen så fattade jag sakta att detta va sant<3:(
Jag trodde inte att det kunde vara sant
Jag ville inte tro att det va sant.
Det va jobbigt att gå runt och veta
att min farbror har cancer
som kan bli sämre exaxt när som helst<33
När jag för några månader sen fick veta att det
hade blivit enormt mycket värre
du hade fått en tumör i hjärnan
och hängde på en tunn och en kort livs lina
satt jag på mitt rum och grät.
och tänkte vrf just Torgny
Varför inte jag ,eller vem som helst<3
Vi gick och bad att ahn skulle överleva
och jag skulle få krama dig , Skrata med dig
och bara känna mig lycklig i din närvaro
för det va exaxt vad jag gjorde<3
Jag har inte ord så att det räcker till
att förklara hur mkt jag saknar dig
hur gärna ajg villa höra din röst igen
jag skulle gör allt för att få se dig igen bara en minu<33333333
vi ses i himlen Torgny Kolijn
jag älskar dig oändligt mycket<3
1951-2010
va dina fina år här på jorden
saknar dig<3333333

Älskar dig


ps Jag behövde verkligen få skriva av mig
den här sorgen som ajg bär på




Kommentarer
Postat av: Tora <3

Sv: ååh vad söt du är <3333

du är en vän värd guld som alltid finns här för en.

Din kommentar värmde otroligt <3. men somsagt, jag har fortfarande svårt att acceptera mig själv.. Men om jag nånsin har nåt problem så är det dig man kan vända sig till. Och jag försöker vara lika mycket hjälp för dig som du är för mig.



Älskarej från vaggan till graven <33

2010-11-19 @ 22:28:26
URL: http://torany.blogg.se/
Postat av: Rebecka! <3

svar: bara sanningen =D

läser din blogg varje dag! äger ♥

2010-11-20 @ 15:32:10
URL: http://rebeckabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (inga anonyma tack :P):
Ditt namn börjar med M?

Mejl?: (det e bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0