Skolan........ datasalen

japp nu sitter jag i vårat bibliotek
med Miranda  mathilda  och Blenda brevid mig
det ser kul ut för alla sitter och hlet fokuserade på
sin data....(hahahahah)
och Blenda som skrattar till lite iblnad!<3
Och så är det massa 6:or som typ
skriker och brottas(jätte moget HOST)
Vi har rast i 2 timmar och typ 10 min :)
fÖR VÅRAN LIVSKUNSKAPS lärare Chris är
sjuk, det stör i te mig ett skit , bara bra för hon
är jätte jobbig så vi fick en lååååååååååååååååååång rast ist
jag bösjar klockan 1 ist<333333

nu pallar inte jag blogga mer, ska vara lite social nu

Men vi ses och hörs
pusspuss
Ellen


Kommentarer
Postat av: Tora <3

Det verkar som en härlig kille den där Chris! :D

2010-10-27 @ 20:16:22
URL: http://torany.blogg.se/
Postat av: Tora <3

Sv: Haha, oj! Tänkte på Chris som är ett killnamn (Chris Brown t.ex)

2010-10-29 @ 18:43:54
URL: http://torany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (inga anonyma tack :P):
Ditt namn börjar med M?

Mejl?: (det e bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0