Tallis in my heart forever<3

Det finns 28 tjejer i världen som jag nog aldrig kmr
glömma  som alltid kmr finnas
i mitt hjärta
som har påverkatt mitt liv
som jag saknar skiiit mkt !<3
Det är brudarna från 6a
i tallkrogensskola
som man träffade varje dag i 4 år
och delade både sorg, glädje,
lycka,pinnsamhet , ilska
med och helt plötsligt tog det slut
man va tvungen att säga hej då.
Det va nog det jobbigaste
jag har gjort på
länge ,det värsta hejdået
någonsin.
När den 19 juni kom önskade jag att
kunde spola tillbaka tiden misnt ett år.
När ja vaknade den 19 juni vaknade
jag med en lump i halsen och tänkte :det här är slutet för 6a
Vi va värkligen en härlig och en mysig klass
med stark samman hålling
jag skriver detta med gråten i halsen
Ni ska veta att jag är världens gladaste
för att jag fick upplveva 4 år med er<3
Glömmer er ALDRIG
ÄLSKAR ER 6A<3
världens bästa klass
pusspuss


Kommentarer
Postat av: sophia

älskar dig med

2010-10-23 @ 22:42:43
URL: http://mittlivsomsophia.blogg.se/
Postat av: Olivia

haha vet bästa klassen ;)

2010-11-01 @ 09:15:23
URL: http://oliwjah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (inga anonyma tack :P):
Ditt namn börjar med M?

Mejl?: (det e bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0