Sophia <3333 Ellen

Hej!<3
Nu sitter jag i mitt blå rum
och lyssnar på min och sophias låt!<3
waka waka( LOL)
men jag vill bara säga till dig Sophia:
Att en månad är en kort tid
men det är så länge jag har känt dig
ändå är vi typ tillsammns hela tiden,
 du är det bland det bästa som
har hänt mig!<3
jag har bara känt dig i en månad med
vi ahr redan delat glädje ,sorg,ilska
och många härliga stunder!<3
Du ska veta att du är jätttttttte
viktig för mig .
Du betydert jättttttttttttte mkt för mig
Det är för dig jag går upp på morgonen och
åker till skolan att ja
forsätter kämpa när allt känns skit<33
Älskar dig Sophia<33333333


du betyder allt  gummz......
för alltid i mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå vad söt du är gumman älskar dig skit mycke <3 älskar dig gumman <3

2010-09-18 @ 17:36:10
Postat av: Hugo

aw, betyder inte jag nåt???

du är söthast efter paulina <3<3



puss på dej din sötnos

2010-09-25 @ 16:34:01
URL: http://hugorosas.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (inga anonyma tack :P):
Ditt namn börjar med M?

Mejl?: (det e bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0