STÄNGT Ses 2011<3:(

ja idag va ju jag på grönan med Emma <3
shit vad kul vi hade  vi åkte typ jet line 8 gånger
och pop expressen 8 gånger!<3
popexpressen är fett kul ju!
jag älskar typ snurr saker!
När vi åkte släng gungan så tänkte
vi på att nästa gång vi åker den här
är det 2011 och det är faktiskit
sorligt!;(
Jag åkte  fritt fall , det va sjukt kul!
Sen drogade vi bläckfisken oxå
(mobba inte oss=)
Vi va där i 7 timmar hehe
från typ halv 12 till halv 7 hehehe =)
Men det va sjukt mkt folk,så
kö tiden va typ 15 mintueer på allt,
man ba: KUL elr inte
för på kvasten så känns det lite onödigt att stå i
kö i 15 minuter och sen bara åka i 1 minut lixom!?

Jag har fastan på denna låt
för vi fick den typ 2 gånger på pop expressen



SEGER TÅGET_MASKINEN<3333333333

Kommentarer
Postat av: eluu <3

fin blogg!

kolla in min äru söt :D. kommentera nåt gulligt osså

2010-09-26 @ 17:28:50
URL: http://bbaraeluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (inga anonyma tack :P):
Ditt namn börjar med M?

Mejl?: (det e bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0