Tora imorgon<3<3

ja imorgon ska
jag vara med världens bästa
 Toris <3
vi ska typ bara vara hos
någon och typ chilla !<3
för jag har inget åk kort för tillfället:(

Men just nu sitter jag och lyssnar på mammas
spotify<3
nice som fan "!
just nu lyssnar jag på
"the gettto" med Tove
jag vet gammal låt men den e väldigt fin
och typ sorlig om man verkligen tänker på texten!
snart ska jag tjocka upp mig med chips och fanta
(pierre drickan XD)

nu ska jag gå på toa.........

men jag bloggar typ sen
<3333333333333333

pusspuss
PS :Älskar er sirak och ´Pierre <3



Kommentarer
Postat av: Marcela <3

Sv: Haha, nä <3

2010-09-05 @ 09:44:01
URL: http://mhitne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn (inga anonyma tack :P):
Ditt namn börjar med M?

Mejl?: (det e bara jag som ser den)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0